BDkväll och ingenting alls.

16 Nov

Ikväll är det Broder Daniel-kväll på högkvarteret och jag är inte där. Hade extremt gärna velat gå men jag hade inte klarat av det helt enkelt, vilket är oerhört synd. Men mycket mer finns det inte att skriva, lägger upp en bild från 06 (tror jag) på mig och Jocelyn. Det var verkligen sjukt länge sen nu. Dör lite. Puss.

5 svar to “BDkväll och ingenting alls.”

  1. Cheapo november 17, 2010 den 17:28 #

    alltså det är ju liksom tillfällen som nu som man skulle ha bott i Stockholm liksom :(

    • Hanna november 18, 2010 den 04:38 #

      ja, åh. förstår då hur jobbigt det var för mig som bor i stockholm men mådde för dåligt för att gå på grund av sömnproblem och sånt. hemskt frustrerande :(

  2. Emelie! november 17, 2010 den 23:58 #

    Det var fint. Vi saknade dig.

  3. joce december 21, 2010 den 23:58 #

    åh (ja jag är lite seg på att se sånt här.)
    har inte du massa gamla fina bilder på oss?
    jag saknar dig vännen

    • Hanna december 22, 2010 den 00:37 #

      Jo, det har jag. Kollade faktiskt på några igår, tänker nog lägga upp massor av nostalgibilder på facebook snart, har ju hur många som helst!
      Saknar dig också <3

Lämna en kommentar