Dags att gå vidare.

19 Jun

Har slutat skolan, har någon form av sommarlov och har bestämt mig för att börja om på nytt. Så har gjort en ny blogg och efter den här veckan kommer nog den här bloggen att bli privat. Så om ni vill fortsätta följa mig så är det http://tanzdieillusion.wordpress.com/ som gäller istället (och jag uppdaterar dagligen till skillnad från här). Puss och kram och tack för dom här åren.

Om ni vill så finns jag även på instagram, syntheticpanda heter jag där!

Ett svar to “Dags att gå vidare.”

  1. bästis juni 19, 2012 den 12:20 #

    buhu

Kommentera

