Kaosmorgon.

20 Apr

Att köpa Lady Gaga-biljetter var något av det jobbigaste jag gjort på länge, till och med jobbigare än det svenska nationella-talet jag hade igår och jag hatar verkligen att hålla tal. Var i skolan en och en halv timme tidigare idag för att kunna köpa biljetter. Allt gick fint och bra, jag fick stå i kö och hamnade på sidan någon minut innan nio, sen när jag uppdaterade så slängdes jag ut. Sen så var kön full i flera minuter och jag fick uppdatera och uppdatera och när jag väl kom fram ungefär sju över nio så var alla biljetter slut. Fanns ingen stans man kunde köpa två biljetter bredvid varandra ens. Sen slängdes jag ut igen, fick starta om uppdaterandet och kom in igen, allt var fullt men efter att ha testat lite olika saker så fick jag i alla fall sittplats på den sämre delen av läktaren. Men jag fick i alla fall platser. Men tanken är väl att köpa ståplatser i efterhand eller hoppas på en extrakonsert.

3 svar to “Kaosmorgon.”

  1. Agnes-Elise maj 6, 2012 den 22:37 #

    Svar: Åh vad glad jag blir av att höra att du gillar kragen! Paketbyte vore kul, men jag kommer inte kunna jobba på kragen förrän 15:e maj när jag kommer tillbaka från en vistelse hos mina föräldrar och då skulle jag kunna skicka den 15:e-16:e ungefär(blir klar med den på en dag) om det är okej syr jag gärna kragen åt dig <3

    Hade du tänkt samma modell som jag gjorde den vita i eller någon annan till denna? :)

  2. bästis maj 20, 2012 den 09:50 #

    HALLÅÅÅÅÅÅ. uppdatera. saknar dina inlägg på bloglovin. & dig. & blablaaaa uppdatera mera helt enkelt

  3. Panda maj 31, 2012 den 20:36 #

    KANSKE DAX ATT SKAFFA EN NY BLOGG! JAG HAR NÅGRA ALTERNATIVA NAMN HÄR:

    DEN DÖDSALTERNATIVA BLOGGEN
    DEN MEGA MASKINIGA BLOGGEN
    DEN FRAMTIDA ANDRA (JAG ÄR FÖRSTA) FRU BIEBER BLOGGEN

    SÅ.
    BARA ATT KÖRA!

Kommentera

