Svart&vit prickig blus med krage

18 Apr

Hittade den här supersöta klänningen idag, visserligen klassas den som en tröja på Lindex hemsida men jag tänkte använda den som en klänning (fast med shorts eller kjol under). Fick även 50 kronors rabatt eftersom jag fått en rabattcheck på mailen. Riktigt nöjd! Köpte även fyra solglasögon för en tjuga = superrea.

Sen så provade jag även det här söta linnet som är på rea, dock så är det ju ta två betala för ett på deras rea nu så jag tänkta försöka kolla i någon annan Lindex också och se om jag hittar något mer att köpa samtidigt.

(Tycker även det är lite läskigt att jag haft 500 besökare från Norge dom senaste två dagarna? Bloggar typ aldrig längre så tycker det är lite obehagligt att ha fått så många på så kort tid utan att veta varför.)

3 svar to “Svart&vit prickig blus med krage”

  1. Agnes-Elise april 18, 2012 den 18:11 #

    Åh vad fina!

  2. Panda april 18, 2012 den 18:29 #

    haha jag har med massor av besök ifrån norge just nu!

    • Hanna april 18, 2012 den 19:22 #

      Läskigt!!! Kanske är nån norsk pandalover? Haha.

Kommentera

