Säljes: Mina vänner bok + boken om mig

14 Mar

Säljer nu dessa två fantastiska böcker som påminner starkt om mina vänner-böcker man hade när man var liten fast med ingående, anpassade och intressantare frågor. Anledningen till att jag säljer dom (aningen motvilligt) är helt enkelt att dom fortfarande är oanvända trots att det var ett år sen jag köpte dom och att det känns dumt att bara låta dom ligga. Kan ta mer kort på frågorna inuti om någon skulle vara intresserad.

Tänkte sälja båda för 170 (+frakt om man inte bor i Stockholm då). Bara att lämna en kommentar här om man är intresserad och glöm inte att skriva din mail också i såna fall.

20120314-174359.jpg

20120314-174507.jpg

20120314-174630.jpg

Kommentera

