WGT-PEPP

10 Mar

Min 21a födelsedag kommer jag att fira i Tyskland på Wave gotik treffen tillsammans med Alex. Allt på grund av att han jobbat med att övertala mig ett bra tag. Är väldigt glad för det nu när jag hittade den här listan med hittills bokade band på eventets facebooksida (på hemsidan ligger bara 30 uppe hittills). Pepp pepp pepp.

20120310-202445.jpg

2 svar to “WGT-PEPP”

  1. mika mars 12, 2012 den 15:08 #

    finntroll till wgt, är inte det något missanpassat? :D men ååh vad kul, har själv haft planer på att åka dit de senaste tre åren men aldrig blivit av.

    • Hanna mars 13, 2012 den 11:44 #

      Jag och min pojkvän Hade precis pratat om just bokningen av finntroll när jag såg din kommentar, men wgt har ju tydligen sin medeltidslajvardel också så där hör väl dom hemma.

      Är jätteglad över att jag ska åka dit, har velat åka på festival till Tyskland sen jag var femton. Blev ännu gladare när jag såg att det var så mycket jag vill se :)

Kommentera

