GÖTEBORG

1 Mar

Tänkte bara säga att jag mår fint och bra och för sisådär en halvtimme sen kom jag fram till Göteborg! Nu så är jag påväg till Emelie för att lämna min väska sen ska vi på stan. Var mer än tio månader sen jag va här sist men känns ändå som att komma hem lite <3

3 svar to “GÖTEBORG”

  1. Agnes-Elise mars 2, 2012 den 16:11 #

    svar: Tack! Ja det är svårt att gå från svart till färg har tagit ett par år för mig att vänja mig haha
    Den kragen blir piece of cake att sy! Rosetten kommer inte bli några svårigheter! Kul för jag tänkte mig att du skulle vilja ha en krage i den stilen :D

  2. Agnes-Elise mars 4, 2012 den 13:26 #

    Hej! nu har jag sytt klart kragen! Här finns bilder hoppas du gillar den! :) http://strawberrywine.webblogg.se/2012/march/collar.html

  3. Agnes-Elise mars 5, 2012 den 16:47 #

    Bra att du gillar den!
    Hihi kommer nog inte bli besviken :D
    När du hittat något han vi ju melja varandra våra adresser så vi kan skicka :)

Kommentera

