Dom senaste dagarna i bilder

14 Feb

Nu så har jag haft min lånedator sen i fredags eftermiddag och har hittills hunnit ta 50 photo booth-bilder. Tänkte lägga upp 10 av dom och visa lite av hur mina senaste dagar sett ut. Allt från fixa håret-frisyr, fixad, klädbyten, fulla och glada, bakis, återigen bakis och till sist supertrött i skolan.










Till sist en fråga, tycker ni att det här är något jag borde göra återkommande (typ en gång i veckan) antingen med photo booth eller iphonebilder? ♥

3 svar to “Dom senaste dagarna i bilder”

  1. Cheapo februari 14, 2012 den 11:16 #

    Ja, do it!

  2. m februari 14, 2012 den 12:26 #

    Ja-a!

  3. Panda februari 14, 2012 den 16:22 #

    ja! särskilt när jag står i bakgrunden och ser scary ut! haha <333

Kommentera

