Två bilder från förrförra helgen

9 Feb

Jag är kass på att lägga upp bilder, jag vet. Men nu när jag knappt bloggat så är det klart att jag blivit ännu sämre. Här är i alla fall två bilder från innan jag var på Debaser och bland annat såg Henric de la Cour. Inte finaste bilderna men var superstressad. Nu så ska jag börja backupa datorn vilket känns läskigt, sen under tiden den håller på så ska jag städa!


Ett svar to “Två bilder från förrförra helgen”

  1. Agnes-Elise februari 10, 2012 den 11:01 #

    Skulle jag kunna göra! :) länka någon bild på hur du vill ha den så fixar jag något när jag har en stund över :)

Kommentera

