Statusuppdatering och en kort vill ha-lista

5 Feb

Den här veckan har varit full av stress och tyvärr så kommer nästa att bli ännu värre eftersom jag har minst en uppgift som ska lämnas in, prov som ska skrivas eller redovisning som ska hållas per dag fram till fredagen. Men sen så kommer allt bli betydligt lugnare eftersom jag i mer än en månad kommer ha praktik vilket ska bli skönt. Då kommer jag ha mer tid att blogga också, nu känner jag mest bara att jag måste fokusera på att få allting gjort och att göra det så bra som möjligt.

Här är i alla fall lite inspiration just nu, saker som står på min vill ha-lista. Förövrigt så har jag haft en blå klänning med vita prickar och känt vårkänslor idag.



Kommentera

