En bild från gårdagen.

28 Jan

Hade en av dom bästa kvällarna igår. Idag har jag mest bara sovit och tagit det lugnt och ska på inflyttningsfest hos Alex pappa snart. Lägger nog upp bilder imorgon när jag är lite piggare.

Här är en bild från gårdagen som min kompis Simon Mogren tagit, tycker den är väldans fin och den får mig att inse att min lugg är väldigt lång.

20120128-181533.jpg

2 svar to “En bild från gårdagen.”

  1. Panda januari 29, 2012 den 11:14 #

    KOMMER DEN 10 KL 19.30! DÅ HINNER VI HA SNABBFÖRIS INNAN KLUBBEN! HELT AWSOME! HIHI <3

  2. bästis januari 29, 2012 den 12:54 #

    finast. vill också hälsa på. blir jätteavis. hatar alla som träffar dig oftare än mig. arg arg arg

Kommentera

