How cool-beställning.

21 Jan

Äntligen så är det gjort, tror jag velat göra det här sen jag var 13 år. Vet inte hur många nätter jag suttit uppe och hur många timmar jag ägnat åt att kolla igenom deras gigantiska utbud och hittat oerhört mycket som jag vill ha. Nu så är i alla fall tre par skor, nio par ögonfransar, två par stockings och ett par strumpor påväg hem till mig. Förutom det så är det ett par skor och lite smått och gott till Alex. Kan knappt bärga mig till paketet kommer, fast det kommer ju dröja rätt länge antar jag eftersom det först kan dröja 2 veckor för produkterna att komma in, och sen ytterligare två veckor att få dom skickade. Men har i alla fall ett hm-paket att se fram emot som borde komma i början av nästa vecka.

Börjar visa sakerna som Alex ska ha, creepers, Cthulhu-minttabletter (såklart endast för burken), en keps och inredningsflamingos som även jag älskar.

Sen kommer mina saker, visar först ögonfransarna.


Och till sist det bästa. ♥

Kommentera

