Tjuvkik

20 Jan

Kommer såklart lägga upp bättre bilder på mitt hår imorgon, men nu så har jag i alla fall färgat och tonat och haft mig, haft läggmedel och torkat och borstat och torkat. Om kanske en vecka ska jag blondera bort det lite gulare och sen blir håret lite gråare tror jag. Är sjukt nöjd. Skönt med kort hår bak. Men nu är det läggdags!


2 svar to “Tjuvkik”

  1. Magnus januari 20, 2012 den 10:59 #

    Åhhh snyggt!

    • Hanna januari 20, 2012 den 21:56 #

      Tack så mycket :D

Kommentera

