Inspirationsfix

19 Jan

Hållt på att pyssla med ett kollage under dagen, skulle vilja visa vad som inspirerar mig och som jag vill ha extra mycket just nu. Det är rätt mycket färg faktiskt, mest rosa. Imorgon ska jag nog få håret klippt och färgat, plus att jag ska beställa skor. Känns bra. Plus att jag ska göra klart det här så att det kan läggas upp.

Såhär ser det i alla fall ut på min dator för stunden, har en mapp med ungefär 80 bilder som jag samlat ihop idag och fler blir det nog innan det är klart.

2 svar to “Inspirationsfix”

  1. Cheapo januari 19, 2012 den 00:08 #

    Så roligt att du börjat blogga igen!

    • Hanna januari 19, 2012 den 00:22 #

      Åh va kul att du tycker det <3 faktiskt saknat det supermycket

Kommentera

