The Cure till Hultsfred

16 Jan

Redan när jag satt på tåget hem från förra årets Hultsfred så sa jag till mig själv att jag verkligen inte tänkte åka tillbaka eftersom det mesta bara var misär den festivalen. Det är något som jag hållt fast vid, tills idag. För the Cure är bokade och det är ett sånt band som jag verkligen vill se någon gång, så det är inget snack om saken. Tror för övrigt redan nu att det här årets festival kommer bli mycket roligare eftersom så många jag känner kommer åka dit på grund av den här bokningen. Sen kan man ju alltid hoppas på att fler bra bokningar kommer att göras, men det tvivlar jag inte på.

(Förlåt för den långa bloggpausen, var inte något planerat men var ändå rätt skönt. Fast har såklart saknat bloggen mycket, så ska försöka bättra mig! ♥)

4 svar to “The Cure till Hultsfred”

  1. Agnes-Elise januari 16, 2012 den 12:52 #

    Så jävla kul bokning! Måste ju nästan dit nu

    • Hanna januari 16, 2012 den 14:57 #

      Ja eller hur! Känns ju jättekul :D tycker du ska komma så kan vi hänga :D

  2. Sandra "Piik" - "Att leva som psykiskt sjuk" januari 16, 2012 den 19:42 #

    sweden rock ska det vara.

  3. Panda januari 16, 2012 den 20:56 #

    ÄR SÅ PEPP!!!!!!

Kommentera

