Restdag

20 Dec

Helgen var helt underbart och väldigt lång, så är fortfarande väldigt trött. Idag så har vi haft restdag i skolan men jag har bara blivit klar med ett prov (hade två uppgifter kvar) och lyckats komplettera en uppsats vi skrev i svenskan, alltså har jag knappt gjort nåt alls. Nu så ska jag och Ronja hänga i Handen, kanske fika och så till sjutiden då Alex slutar, sen ska jag möta upp honom och åka till Tyresö. Imorgon så är det skolavslutning och jullovet börjar. Tre veckor. Ska bli så himla härligt. Men nu så måste jag kila. Ska försöka lägga upp alla bilder från helgen imorgon eftersom jag kommer ha hur mycket tid som helst då. ♥


Bilden är tagen på förfesten i lördags och det är Simon som har tagit den.

Kommentera

