Snart dags att resa bort

15 Dec

Nu så sitter jag på pendeln till skolan och är supernervös. Dels för att jag har ett prov i psykosocialt och ska få veta hur det gick på ett annat prov. Men det är inte allt, nä, för jag ska åka till Lund ikväll, till Belle. Har inte varit där sen i april tror jag. Galet. Men det kommer bli så fint. Plus att på lördag ska jag på electriXmas. Galet. Längtat och sett fram emot den här helgen så länge och nu är den här. Förstår inte att tiden går så snabbt. Men tåget går inte förrän fem så jag har mycket tid att va nervös på.

20111215-074945.jpg
(bilden är från i lördags, har jättemycket fina bilder att lägga upp så ska försöka ta mig i kragen snart)

Ett svar to “Snart dags att resa bort”

  1. belle december 15, 2011 den 13:16 #

    :)))))))))))))))) *dör*

Kommentera

