Jag är inte rädd för mörkret

12 Dec

I april. Jag längtar så hemskt mycket att det inte finns ord.

2 svar to “Jag är inte rädd för mörkret”

  1. bästis december 12, 2011 den 18:10 #

    började grina. längtar så mycket att det göront. hoppas det kommer på min födelsedag! hade varit bästa presenten någonsin!

  2. LILLA P december 13, 2011 den 20:30 #

    snart är jag hos diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och jag vill ha min kent tatuering då oki? du kan låna grejeer och tatuera mig oki????????????? haha fatta vad fint JA!

Kommentera

