Lösögonfransar och necessär med rosett.

1 Dec

Igår när jag var på väg till pendeln från skolan kunde jag inte motstå att gå förbi h&m och köpa både necessären och deras fina lösögonfransförpackning med tre par. Brukar inte gilla h&ms fransar men det var länge sen jag ägde ett par och tänkte att jag trots allt kunde ge dom en chans eftersom dom var extremt fina och inte alls så dyra heller. Har förresten bestämt vad necessären ska användas till, nämligen mina större ögonfransförpackningar och resten som inte får plats i lådan jag förvarar mina i (som förövrigt borde rensas och sorteras).

Just nu så håller jag på att fixa mig lite för ska hem till Kattis och dricka glögg, fika och ha lite mys. ♥

Ett svar to “Lösögonfransar och necessär med rosett.”

  1. bästis december 1, 2011 den 21:57 #

    köote en sån idag fast helsvart fniss fniss fniss

Kommentera

