Två necessärer

30 Nov

Sitter i skolan och är jättetrött, borde egentligen plugga men det går som det går. Svårt att fokusera när det enda man vill är att sova. Har i alla fall bild om 20 minuter där vi håller på med rutnätsförstoring av självporträtt. Kul. Men eftersom jag inte har så mycket roligt att berätta så tänkte jag istället visa två superfina necessärer från h&m som kostar ungefär en femtiolapp styck. Vill helst ha den rosa för åh va fin den är (synd bara att jag redan har så många att det inte finns någon användning för den). En positiv sak med dom är att dom är rätt stora.


Ett svar to “Två necessärer”

  1. panda november 30, 2011 den 20:23 #

    åh jag har med spanat in dom! hahaha längtar tills nyår då jag kommer för då ska vi shoppa loss loss loss! hihihihihi

Kommentera

