Liten uppdatering.

24 Nov

Nu har det visst gått två veckor sen jag uppdaterade bloggen sist. Vet inte riktigt hur det gick till, vad som händer och varför det inte hände. Men har väl lagt tid på att faktiskt göra saker, vara med Alex, gå i skolan och fortfarande ägna för mycket tid på tumblr. Känns av någon anledning lättare att göra det än att blogga, även om det kan ta upp hur mycket tid som helst.

På dom här två veckorna så har jag hunnit köpa hemskt mycket saker, sett Vnv nation, fått mina omdömen i skolan som är väldigt bra, försovit mig, varit med Alex och tittat på äventyrsdags och chowder, förlorat en vän för att världen är så orättvis och sovit väldigt mycket.

Jag längtar efter att få studiebidrag, slippa sova ensam, att få åka till skåne och träffa finaste Belle och hitta på äventyr, jullovet och att få fira jul för första gången med älsklingen. Och såklart att Kent ska släppa sin tionde skiva!

Annars så har jag inte så mycket mer att berätta just nu, men tänkte väl bara skriva lite så att jag börjar komma igång igen för jag saknar trots allt att blogga. Eftersom jag uppdaterat så lite så har jag en hel drös med bilder att lägga upp, nya fina saker och kläder att visa och saker att berätta så kommer det väl uppdateras bit för bit. Men nu så ska jag sova så blir ingenting mer idag i alla fall.

2 svar to “Liten uppdatering.”

  1. bästis november 24, 2011 den 12:12 #

    längtar till du kommer! <3<3<3<33<<33

  2. doingtheunstuck november 24, 2011 den 18:40 #

    <3<3<3

Kommentera

