Pandasmycken

9 Nov

Tänkte visa några av alla dom fina pandorna som jag fått i presenter den senaste tiden. Pandorna som rodnar och är ring + hårspännen plus det underbara armbandet som redan är väl använt är från Emelie och Göteborg. Den andra pandaringen har jag bloggat om i somras och den fick jag av Towe som köpte den i London. Så himla fint. Förutom det så har jag fått en superfin reflexpanda av Kattis och en liten gossepanda av Sofia, men dom får vara med på bild någon annan dag.

4 svar to “Pandasmycken”

  1. Cheapo november 19, 2011 den 14:27 #

    Hej!
    Jag skulle verkligen behöva arvika-pengarna, så jag hoppas att du kan skicka dom! :)
    Himla fina smycken förresten!

  2. Lizz november 21, 2011 den 21:29 #

    Det finns en megafin pandamapp på Åhlens just nu. :)

  3. panda november 23, 2011 den 21:30 #

    LEVER DU?!!??!?!?!!!??!?!?!?!
    MVH

    LILLA P

  4. Emelie! november 25, 2011 den 12:37 #

    Åh, vad fint att du gillar dina pandagrejjor!
    Saknaälska<3

Kommentera

