Helgens underbara planer ♥

4 Nov

Dom senaste dagarna så har jag varit hos min mormor och morfar. Så inte mycket har hänt alls. Förutom att jag klippte mig idag. Blev mest bara toppar plus lite kortare bak för att det ska gå enklare att fixa. Passade även på att låna kamera så att jag kommer kunna fota allt som händer. (ska försöka i alla fall)

Den här helgen har jag sett fram emot länge, för nu ikväll så spelar Henric de la Cour på Slakthuset och det är ju en garanterat fantastisk upplevelse. Så blir dans, lycka och invigning av lite nya kläder.

Sen imorgon är det dags för Tech noirs och Tinnitus halloween-evenemang på Kolingsborg. Bara det hade ju varit tillräckligt bra, men förutom det så ska Nachtmahr spela. Har velat se dom i flera år så ska bli roligt att äntligen göra det. Det enda jobbiga är att jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig/se ut, men det får jag väl försöka ordna imorgon på något sätt.

Ett svar to “Helgens underbara planer ♥”

  1. bästis november 4, 2011 den 16:54 #

    han spelar på babel i malmö imorgon! ska dit! saknar dig! utropstecken efter allt!

Kommentera

