Pandor och pandor.

19 Okt

Idag så har jag varit i skolan, råkat shoppa lite, ätit middag hos pappa och städat massor inför fredagen. Är sjukt nöjd över att mitt rum redan efter dagens städning ser så mycket bättre ut. Det mesta jobbiga är gjort och nu är det mest insortering av saker och sånt som gör det finare kvar. Sen någongång i framtiden tänkte jag göra mig av med mitt fula gula trasiga skrivbord också och ersätta det med något fint och med bra utrymme, men tills vidare får det stå kvar. När jag är klar med det jag ska göra innan Towe kommer så tänkte jag visa lite hur mitt rum ser ut, men tills vidare får ni bara se vad jag satt upp bredvid finaste tavlan som jag fick av Towe förra julen, nämligen urklippet på pandadagiset och ett vykort med 3D pandor som jag fick av bästa Belle <3

20111019-235344.jpg

Ett svar to “Pandor och pandor.”

  1. bästis oktober 20, 2011 den 16:51 #

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera

