Rosetter från Gina Tricot

18 Okt

Gina Tricot har inte mycket fint nu under hösten, men dom har lite fina saker och dom är verkligen helt underbara. Speciellt den fantastiska rosetten i sammet som liknar den som dom hade förra året. Ska kolla efter den idag, hoppas verkligen att jag kan hitta den. Sen skulle jag vilja ha linnet med rosett också, eftersom det är finare än den liknande blusen (som tyvärr har så fula ärmar).

2 svar to “Rosetter från Gina Tricot”

  1. sssmith oktober 19, 2011 den 01:17 #

    Jag älskar blusen! Testade den när jag var i Malmö, dock fanns den bara i för stor storlek. Och ja, ärmarna är hemska..! Men jag kan bortse från dem, för denna är fantastisk.

  2. my lövgren april 25, 2014 den 11:41 #

    omg, om du ser detta, finns blusen med ärmar kvar? nånstans? MÅSTE ha den!

Kommentera

