Ett halsband och om nästa vecka

16 Okt

Nu så sitter jag på tåget hem från Bollnäs. Har hälsat på mormor och morfar, varit ute i naturen, klappat mina katter och druckit julmust. Har även handlat på coop och rusta. Köpte nödvändigheter som shampo och balsam, hårspray för halva priset och ett mindre nödvändigt halsband som jag tyckte att jag kunde köpa ändå.

Den kommande veckan kommer mest innehålla en sak, nämligen att städa. Städa och städa och städa. Sortera in och sortera bort. Damma och skura och göra det extra fint. Och klippa och färga håret såklart. För sen på fredag kommer Towe och helgen kommer vara fylld av fina saker som kalas, 90s, övernattning och Sagan om Ringen. Kan inte vänta. ♥

4 svar to “Ett halsband och om nästa vecka”

  1. panda oktober 16, 2011 den 20:22 #

    och försöka videoblogga utan att jag käkar riskakor och så! hihi

  2. Cheapo oktober 17, 2011 den 00:21 #

    Naglarna<3

  3. Klara oktober 17, 2011 den 11:17 #

    Läckra naglar!

    • Hanna oktober 17, 2011 den 13:17 #

      Tack så mycket :)

Kommentera

