And I want you to know, I am my Hair

7 Okt

Det händer inte alls så mycket just nu, förutom att jag ska på lite kalas imorgon för Alex kusin. Börjar även bli friskare, äntligen. Men ska ta det lugnt ändå så att jag inte blir sjukare igen. Tänkte nog få mamma att klippa mitt hår också och så ska jag se om jag hittar blonderingen jag vill ha på vår mataffär.

Eftersom jag inte har så mycket att skriva om så tänkte jag lägga upp några bilder från förra året, för mitt hår är så GALET långt, vill ha det så igen. Åh.





Fast den sista bilden är från januari i år, första gången jag och Alex gick ut tillsammans ♥

2 svar to “And I want you to know, I am my Hair”

  1. Magnus oktober 7, 2011 den 22:39 #

    Ja, du passar jättebra i långt! c:

    • Hanna oktober 8, 2011 den 00:31 #

      Det var så slitet innan så det växte inte alls på ett år typ, så det var nog bra att jag klippte det. Tror jag ska klippa det kortare bak igen men behålla längden fram och spara ut så det blev som innan :)

Kommentera

