Henric de la Cour, Dracula och skivsläpp.

5 Okt

Det här är en av dom finaste låtarna jag vet. En sån låt som får mig att rysa och bli tårögd. En sån låt som gör mig lycklig och varm när jag får höra den live. Något som gör mig ännu lyckligare är att Henrics album kommer att släppas om precis två veckor. Två veckor är ingenting, speciellt inte eftersom jag längtat efter det här sen årets början då jag fick reda på att det skulle komma en soloskiva någon gång i framtiden. Och inte nog med det, den fjärde oktober så får jag se honom live igen och höra bland annat den här och många fler underbara låtar igen.


Kommentera

