Vant-vill-ha

19 Sep

Var i Tyresö centrum för att kolla efter ett par skor, hittade tyvärr inga men lite andra småsaker. Men nu tänkte jag visa ett par hur söta vantar som helst på Kappahls barnavdelning. Köpte dom inte eftersom jag kände att jag inte har något som passar med dom alls, men sen har jag kommit på att min vinterkappa har en krage som dom skulle passa jättebra med. Så kommer nog inte kunna låta bli att köpa dom sen. Förövrigt var storleken för 14åringar för stora, utan dom som passade var för 11-12åringar. Haha.

Såhär ser kappan ut, bilderna är från 2009.

Ett svar to “Vant-vill-ha”

  1. Marcus september 20, 2011 den 21:03 #

    De där vantarna hade passat och matchat väldigt bra, så passa på att köp dem medan de fortfarande finns kvar.

Kommentera

