Dagens outfit.

31 Aug

Dagens outfit är som dom flesta andra dagarna när jag går i skolan, kläder som jag gillar men inte så mycket mer. Idag så blev det ett linne/klänning från Gina Tricot, strumpbyxor från Monki, väska från h&m och skor från din sko. Bilden är tagen påväg till Gullmarsplan efter att jag och Alex var och hälsade på hans bror på tatueringsstudion som han jobbar. Efter det så åkte vi till stan ett tag och jag köpte rengöringsservetter till datorn och ett par strumpbyxor. Nu så är det sovdags eftersom jag ska upp tidigt imorgon och det kommer bli en sjukt lång dag då jag ska vara i skolan länge och sen vara barnvakt.

Kommentera

