Om gårdagen och kvällens planer.

27 Aug

God morgon och hoppas att ni alla hade en fin fredag. Många var ju på Popaganda och såg Henrik Berggren vilket jag är väldigt avundsjuk på, men jag har knappt några pengar alls så hade helt enkelt inte råd. Istället så hade jag en väldigt lugn fredag då jag gick på stan med Sofia lite och sen med mamma. Fick jackan från h&m som var jättefin och i princip såg ut som jackan jag hade i våras som jag lyckades tappa bort. Sen fick jag en blus också som jag ska visa sen. Vi tittade även på en del skor men eftersom det blivit så sent så hade flera affärer stängt, så vi tänkte ta det någon annan dag. Hittade i alla fall några par som jag gillade väldigt mycket. Resten av kvällen gjorde vi bara middag och tittade på första avsnittet av True Blood säsong fyra.

Ikväll så är det dags för en av dom klubbar som varit bäst den här sommaren, nämligen 90s på Kolingsborg. Tycker det är en klubb som alltid blir lyckad och ikväll kommer det bli ännu roligare eftersom Dr Bombay ska spela. Han gjorde det förra året vilket jag missade, och var så avundsjuk efteråt eftersom alla verkade ha haft det hur roligt som helst. Så nu ska det bli jättekul att få chansen själv. Ska bli skönt att fixa sig och komma ut och dansa.


Kommentera

