Kvällens klänning och lite nostalgi

27 Aug

Tänkte lägga upp två biler från maj förra året där jag har på mig klänningen jag tänkte ha ikväll. Bilderna är tagna innan jag och Towe var på Lady Gaga i globen, det var en helt underbar dag.

3 svar to “Kvällens klänning och lite nostalgi”

  1. Andréa augusti 29, 2011 den 15:44 #

    Nämen guuu vad fin du är!

    • Hanna augusti 31, 2011 den 22:27 #

      Åh, tack så mycket! :*

  2. panda augusti 29, 2011 den 19:29 #

    sånna dagar borde existera lite oftare tycker jag allt!!!

Kommentera

