Jack och sko-funderingar

26 Aug

Det blev inget jack/skoletande igår eftersom jag var på tok för trött för det så jag och mamma ska göra det idag istället. Troligen ska vi äta middag ute också så blir en mysig fredag. En jacka jag har funderat på är en svart på h&m som inte är så dyr och känns passande för hösten. Helst av allt hade jag velat ha en lite mer 60tals-inspirerad kappa som är a-linje formad, men blir ju lite svårt om man inte hittar någon.

Vad jag vill ha för höstskor vet jag inte alls, någon form av kängor i alla fall. Just nu så använder jag nästan bara mina tygkängor från din sko som jag köpte på rea innan Hultsfred.

20110826-104539.jpg

20110826-104735.jpg

2 svar to “Jack och sko-funderingar”

  1. Alexandra augusti 27, 2011 den 11:25 #

    H&M’s jackor är superfina! Dom är nog ganska tunna dock, men äsch! :D

    • Hanna augusti 27, 2011 den 11:50 #

      Jo, det vet jag. Men just nu behövde jag verkligen en höstjacka eftersom jag annars skulle fått gå runt i flera lager tjocktröjor tills det blev på tok för kallt ute, vilket inte kändes så himla lockande :D

Kommentera

