Sista dagen.

23 Aug

Idag har varit den sista dagen på sommarlovet. Har ätit lunch med mamma, köpt blondering som jag inte hunnit använda, varit med Alex, kollat tv och lagat mat. Inget speciellt alltså. Förutom att jag varit jättenervös från och till, men jag har kommit fram till att jag ändå ser fram emot skolstarten riktigt mycket. Lektioner och rutiner, ha en mening med vardagen igen. Har lagt fram kläder, planerat när jag ska gå och vad jag ska göra på resan till skolan. Kommer vara så nervös att jag spricker imorgon bitti, men jag får tänka på att det nog inte är så läskigt som jag tror att det är. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer utan ska försöka sova istället, måste verkligen bli bättre på det här med att lägga mig i tid så är lika bra att börja nu. Kommer troligen skriva imorgon påväg till skolan och gnälla över hur nervös jag är, men tror allt kommer att gå bra ändå.

Ett svar to “Sista dagen.”

  1. belle augusti 24, 2011 den 13:09 #

    & det gick ju skitbra. precis som jag sa. du är ju bäst.

Kommentera

