Pandanyckelring

23 Aug

Tänkte visa en nyckelring som står högt upp på min önskelista just nu. Nämligen en urgullig panda som har en liten spegel om man öppnar den. Känner att det är dags att byta ut pandan jag har på min nyckelknippa nu som blivit grå och tappat benen. Nyckelringen går att hitta på Accessorize och kostar runt 70 kronor om jag minns rätt.

3 svar to “Pandanyckelring”

  1. belle augusti 23, 2011 den 15:57 #

    menåååååååååååååååå. vill haaaaaaaaaaa

    • belle augusti 23, 2011 den 15:58 #

      eftersom vi inte har den affären här i skåne kan du köpa & skicka till mig på lille posten ja? PUSSS? ÄLSKAR? hade varit asgullitttttttttttttt

  2. panda augusti 23, 2011 den 22:07 #

    DEN HAR JAG!!!!!!!!!!!!

Kommentera

