Smink och småsaker från Tyskland.

16 Aug

Är hemma hos Alex i Tyresö och har lite paus från allt annat. Har hur mycket bilder som helst att lägga upp men eftersom jag inte har någon dator med internet här så orkar jag bara göra ett kortare inlägg, tänkte nämligen visa upp lite av det jag köpte på resan i Tyskland.

På första bilden är det allt smink jag köpte på Rossman, tror allt kostade under 90 kronor sammanlagt. En gelé-eyeliner mer tillhörande borste som sitter hur bra som helst, var det jag använde i lördags och när jag vaknade dagen efter såg det precis likadant ut som under kvällen. Sen så är det ett puder, två mascara och ett läppglans med körsbärssmak.

På andra bilden är det alla småsaker som jag köpte på Kik, tror allt kostade runt 90 sammanlagt där också. En parfym, en neccesär, spegel, hårborste, mascara, svart+grå ögonskugga och en toffs/hårspänne. Kik var affären jag gillade bäst och hittade underbara och billiga kläder där som jag visar någon annan gång.

20110816-003740.jpg

20110816-003749.jpg

Kommentera

