Snabb uppdatering från Tyskland

5 Aug

Jag sitter på ett internetcafé i Berlin nu, det här är andra dagen här nu. Innan så var vi i Rügen och det var verkligen fint, men det är tydligt vilken stor skillnad det är på olika delar av Tyskland. Igår så var jag och mina systrar ute, vilket blev en väldigt lyckad och lång kväll. Tror vi började vid fyra och kom hem halv sju på morgonen. Vi hade inga riktiga planer utan hamnade på lite olika ställen och tillslut träffade vi några från Berlin som tog oss till en jättetrevlig klubb. Musiken kanske inte var det bästa men jag gillade hur stämningen och miljön skiljer sig så mycket från hemma. Idag hade vi planer på att shoppa och gå runt men vi sov lite för länge och var så slitna så blev inte så mycket med den saken. Hittills är min favoritaffär Kik som är riktigt billigt och har en hel del guldkorn. Hoppas att jag hinner hitta lite mer kläder dock innan det är dags att åka hem. Har inte så mycket mer att skriva om just nu utan det mesta får vänta tills jag kommer hem om några dagar och kan lägga upp alla bilderna. Hoppas att ni alla har en fin sommarvecka i alla fall ♥

Kommentera

