Reseförberedelser

30 Jul

Imorgon så åker jag till Tyskland, närmare sagt Sassnitz. Men innan dess så ska jag hinna packa klart (hittills ligger nästan allt jag kanske vill ha i en hög på sängen) och duscha. Sen ska jag fixa mig för ikväll så blir det 80s vs 90s med Frida och Sofia. Kanske inte det bästa att göra när vi ska åka rätt tidigt imorgon och flyga till Malmö, men det får bli en rätt lugn kväll med mycket dans och inte lika mycket att dricka. Känns i alla fall skönt att vara lite social innan jag åker eftersom jag nästan bara varit hemma dom senaste dagarna.


Kommentera

