Sailor

29 Jul

Igår när jag åkte till Sandsborg för att hämta en väska där jag hoppades leget skulle ligga (vilket det inte gjorde) så skulle jag plocka ihop lite saker som Emelie fortfarande har kvar där även om hon flyttat från Stockholm ny Eftersom jag inte riktigt visste vad hon ville ha så tog jag några saker jag själv kunde passa på att låna, bland annat det här sailorklänninglinnet (har lite svårt att avgöra vad det är). Sen när jag frågade om jag fick låna det så sa hon att jag fick det, så ska försöka fixa till sömmarna lite. Förhoppningsvis kan jag bli klar med det innan imorgon så att jag kan ha det på 90s, hade varit så fint.

20110729-142759.jpg

20110729-142916.jpg

2 svar to “Sailor”

  1. Emelie juli 29, 2011 den 15:46 #

    Nahws, gullan! Det var en klänning som blev ett linne men hursomhelst får mina tuttar inte plats i det. Alls. :P

    • Hanna juli 29, 2011 den 20:16 #

      Hihi, den satt iaf perfekt på mig :D

Kommentera

