Stjärnstrumpbyxor

25 Jul

På stan så hittade jag ett av dom finaste paren strumpbyxor jag någonsin sett, dom är verkligen helt perfekta. Eftersom jag knappt har några pengar så var Sofia så himla snäll och köpte dom åt mig. Ska köpa på mig flera par sen så att det inte gör nåt om dom går sönder för åh så underbara dom är. La förövrigt märket till att höstkläderna som börjar komma är helt fantastiskt fina, tyvärr är rätt mycket mörkblått istället för svart, men det finns säkert en hel del svart också senare.

4 svar to “Stjärnstrumpbyxor”

  1. Anna juli 25, 2011 den 20:02 #

    kan du inte berätta lite mer om hur du hade det på hultsfred?

    • Hanna juli 26, 2011 den 01:36 #

      Jo, det är klart jag kan, förlåt att det dröjt så länge. Men tänkte göra det imorgon när min pojkvän åkt bort :)

  2. ikka augusti 25, 2011 den 15:33 #

    heeej vart har du köpt strumpbyxorna ??

    • Hanna augusti 25, 2011 den 20:33 #

      Dom är från lindex :)

Kommentera

