Svart kjol med rosett.

22 Jul

Nu tänkte jag visa upp en kjol jag köpte veckan innan jag åkte till Hultsfred. Den är köpt på Emmaus på Slussen där jag nog fyndar kjolar oftast. Egentligen har jag ju ingen brist på varken svarta kjolar eller kjolar med rosetter, men anledningen till att jag inte kunde motstå den här var att jag hade tänkt köpa den 2006 på h&m vilket jag aldrig gjorde och ångrat från och till sen dess. Det är rätt typiskt mig att ångra att jag inte köpte vissa saker för jättelänge sen, så var rätt roligt att hitta just den kjolen.

Här är en gammal bild från när jag testade den för första gången, skyller kvalitén på bilddagbokens tidigare små bildstorlekar.

Och såhär såg kjolen ut när jag provade den i affären.

Kommentera

