Nu åker vi.

13 Jul

Efter en gårdag av stress så blev det knappt fyra timmars sömn innan det var dags att gå upp. Både Sofia och Alex sov över här så att vi kunde sätta ihop all packning och förbereda allt det sista. Skivor brändes i sista minuten och även mitt hår färgades om (färgade det i förrgår med ett väldigt dåligt resultat). Nu så måste jag packa ner det sista eftersom det knappt är 20 minuter tills vi ska gå. Kan knappt förstå det än, men nu ska vi till Hultsfredsfestivalen.

En lite halvdålig bild på håret, färgen är lite starkare på riktigt.

2 svar to “Nu åker vi.”

  1. belle juli 13, 2011 den 11:17 #

    du ser ut precis som beata nu, haha!

  2. Marcus juli 14, 2011 den 21:19 #

    Jag hoppas att det blir en bra festival med bra artister och väder. Jag sitter här och ångrar att jag inte hann köpa biljett till Morrisseys inställda konsert i Helsingborg, för då hade den gällt som full entré till Hultsfredsfestivalen. Utan extra kostnader. För bara 485 kr alltså. Fan :(

Kommentera

