Rött och vitt.

9 Jul

Sen jag kom hem har jag städat, blonderat håret och tittat på RuPauls Dragrace och CSI. Mycket mer har det inte blivit, men är nöjd för att jag gjorde det jag planerat. Det här är första gången jag är ensam hemma utan att Alex är här på oerhört länge, så tycker det är rätt jobbigt. Gillar inte när lägenheten är tom. Så istället för att försöka sova så gör jag annat istället. Har bland annat tagit kort på lite saker jag köpt senaste månaden som jag inte tagit kort på än. Lägger upp det lite i taget och jag börjar med dom röda och vita sakerna.

Hjärtbody från H&M
Röda rosetter från Monki
Prickig rosett från Lindex
Vit rosett från Gina Tricot
Hello Kitty-diadem från H&M

Kommentera

