Outfit och dagsplaner.

9 Jul

Nu så ska jag ut på stan för att leta skor, kjolar, lösögonfransar, rosetter och CDspelare inför Hultsfred. Eventuellt hårfärg också men det kanske får vänta till måndag så har jag lite mer tid på mig att bestämma mig om jag verkligen vill det. Sen så ska jag hem igen, fixa mig och möta Sofia inför kvällens äventyr. Har satt kameran på laddning och ska försöka att fota så mycket som möjligt. Men nu så är det dags att kila.


Linne – Second Hand (bik bok)
Resten – Lindex

Kommentera

