Tågresa och festivalplanering.

8 Jul

Nu så sitter jag på tåget hem från Bollnäs, så ska se till att blogga mer dom kommande dagarna innan jag åker iväg till Hultsfred, vilket inte alls är lång tid kvar nu! Den här tågresan tänkte jag försöka ägna åt förberedelser som att planera lite packning och outfits, göra spellistor till blandskivor som ska göras och sånt där. När jag kommer hem så ska jag blondera håret och städa för att sen gå igenom ungefär hela min garderob och leta skor i lådor, dom bästa strumpebandshållarna, klänningar och väskor. Något säger mig att min packningsmetod kommer vara att först slänga allt jag skulle kunna tänka mig att ha med i en stor hög, och sen sortera det och planera vad som passar bäst med vad.

Förutom att planera kläder inför Hultsfred så måste jag även bestämma kläder till morgondagen då det är dags för Industrisemester på Kolingsborg. Det är ett samarbete mellan Tech Noir och Tinitus. Mer information om det kan man hitta här http://www.facebook.com/event.php?eid=134798589933834 och jag kommer i alla fall vara där och dansa hela natten.

Annars har jag inte så mycket mer att skriva om nu, borde väl försöka fixa lite med spellistor och sånt där.

Kommentera

