Regnponcho

2 Jul

Igår var jag och Sofia på stan och införskaffade oss ett tält till den kommande festivalen, men vi kunde inte låta bli att gå lite på stan också. Så i nästan två timmar släpade vi runt på det där tältet och råkade köpa lite annat också. Jag köpte extra-par av strumpbyxorna jag köpte i förrgår, så att jag kan ha med mig något av paren på festival utan att det gör något om dom går sönder. Sen blev det ett par vita strumpbyxor också och ett armband som jag kan visa senare. Men först av allt vill jag visa dom finaste regnponchosarna jag någonsin sett som kommer från Beyond Retro och kostar 50 kronor. Köpte en av varje, kunde inte låta bli.

2 svar to “Regnponcho”

  1. Cheapo juli 2, 2011 den 19:11 #

    Vilka fina! :D

  2. Beyond Retro juli 4, 2011 den 10:16 #

    Hoppas att de kommer till användning, eller nja, egentligen inte, hoppas ju aldrig på regn. Men fina är de! Kram BR

Kommentera

