Festivalplaner.

1 Jul

Om mindre än två veckor så kommer det att bli Hultsfredsfestivalen för mig, eftersom dom har ett erbjudande så man bara behöver betala 400 kronor om man har Arvikabiljett. Som sällskap kommer jag ha Alex och Sofia och det känns som om det kommer bli riktigt lyckat. Så just nu är det jag tänker på mestadels om planering, tågbiljetter, tält, vad som ska packas med, vad som ska köpas osv. Känns fortfarande hur tråkigt som helst att det inte blir arvika, men det här är i alla fall bättre än inget. Det jag ser mest fram emot är att se Hurts, det kommer bli underbart. Sen så ska det bli lite spännande att åka på en festival jag aldrig varit på innan.

Kommentera

