Hultsfred-förhoppningar.

28 Jun

Nu så hoppas jag på att Hultsfred låter oss som köpt Arvikabiljett gå på deras festival istället. Inte minst för att arvika tog emot alla hultsfred-besökare förra året då deras festival inte blev av. Ett annat av skälen är att Hultsfredfestivalen försämrade båda festivalernas chanser att få många besökare den dagen dom bestämde att lägga det samma datum som Arvika. Sanningen är att om dom inte lagt samma datum så hade jag åkt på båda festivalerna då Hultsfred har en väldigt bra line up i år. Så snälla, låt mig och alla andra besvikna arvika-besökare åka på åtminstone en festival i år?

Det är inte jättemånga band som jag verkligen vill se, men det är få väldigt starka akter det vill säga Morrissey och Hurts som hade varit helt underbara att få se. Några av dom andra banden är Crystal Castles, Bob Hund, Cut Copy, the Prodigy och Maskinen.

2 svar to “Hultsfred-förhoppningar.”

  1. Lundis juni 28, 2011 den 14:39 #

    Vaddå bara en festival? Du ska med mig bl.a. till e-tropolis och se Welle:Erdball.
    Fast e-tropolis är ju riktigt kort jämfört med Hultsfred och Arvika

  2. Tommy Sundvall juni 28, 2011 den 21:19 #

    Primal Scream ska ju spela….. åh

Kommentera

