Tygkassdilemma – Hjälp mig välja.

27 Jun

Ska beställa en tygkasse från Gimme Indie för att det nog är en av dom snyggaste väskorna jag sett, problemet är bara vilken färg jag ska välja. Valet står mellan en svart och en röd. Egentligen skulle jag vilja köpa båda, men det kanske är lite slöseri med pengar nu när jag har lite andra saker som jag måste köpa. Svarta kassar har jag ju redan flera stycken, fast tror alla är olika Broder Daniel-påsar, men samtidigt känns det som om jag kanske skulle ha mer användning för en svart än en röd.

Vilken tycker ni är finast?


(om det funnits kvar så hade jag köpt en rosa)

4 svar to “Tygkassdilemma – Hjälp mig välja.”

  1. belle juni 27, 2011 den 15:37 #

    svart!

  2. Marcus juni 27, 2011 den 15:54 #

    Hoppas inte att du hunnit fixa med tåg etc till Arvika, festivalen har nämligen ställt in 2011. Förra året lyckades de itne betala alla artister och i år blir det inte av alls. Hemsidan verkar ligga nere, men pressmeddelande från arrangörerna finns lite över allt, bl.a. på festivalrykten http://www.festivalrykten.se/arvika-staller-in

  3. Cheapo juni 27, 2011 den 22:07 #

    Åh, så svårt val. Både röda och svarta var snygga.. Jag tror jag hade tagit rött, men som du säger är det kanske enklare att matcha med en svart?

  4. Anonym juni 30, 2011 den 23:26 #

    Dessa är så söta så jag måste kommentera, svart passar dig nog bäst. Jag hade velat ha en rosa.

Kommentera

