Dagsplaner.

27 Jun

Igår så blev det flera timmars bilåkning och sen tåg från Uppsala, så kom hem rätt sent och var med Alex resten av kvällen så därför blev det inget bloggande. Det är oerhört skönt att vara hemma igen, få sova i sin egen säng och kunna göra vad man vill. Även om jag är trött så känner jag mig väldigt produktiv och har lust att göra massor av olika saker. Så planerna för dagen är väl först och främst att städa, hämta pengarna sen jag var kattvakt, tvätta håret och förbereda det så att det kan färgas typ imorgon och tvätta. Sen ikväll så ska nog jag och Alex ut med Sofia, vet inte riktigt vad vi ska göra än men det får vi se. Förutom det så vill jag verkligen pyssla! Är på sånt himla pysselhumör. Sen så skulle jag vilja gå lite i affärer, så funderar att ta en promenad längs Hornsgatan och gå på lite second hand-ställen.

Som sagt, det är en hel del jag skulle vilja hinna med, så ska inte sitta här och blogga just nu utan försöka komma igång med städningen så att det tråkigaste blir överstökat. Något annat jag vill göra är förövrigt att göra en ny header till bloggen, men det är väl en sån sak som får vänta till en regnig dag.

Kommentera

